бразильский карнавал
Корпоративи

Корпоратив у стилі бразильського карнавалу

Хто з нас не мріяв потрапити на справжній карнавал у Столицю самби та гарних дівчат?
Це буде ваша найекзотичніша вечірка, за сценарієм бразильського карнавалу. І відкриє її «мер Міста Ріо» (Ваш директор) передавши ключ від міста нашому Ведучому. Вечір офіційно вважається відкритим!
Образи учасників можуть бути абсолютно різноманітними: Король Момо, Королева, Індіанець, Блазень Моландро, Вчитель-диригент, Танцівниці тощо.
Вбрання мають бути обрані традиційні. Вітаються відверті вбрання, купальники, яскраві топи з паєтками, відкрита зона ніг з пишними спідницями та яскравими головними уборами з пір'ям.
Оформлення вечора можна вибрати з декораціями тропічних рослин, фотошпалери пляжів Копакабани, барабанами.
Музика вечора: латинська, запальна самба.
Напій вечора: кашаса.
Рекомендуємо включити до програми номери за участю професійних танцівниць зі своєю програмою Карнавальної самби в яскравих костюмах, а також вони проведуть майстер клас з латинських танців для вашого колективу. Затанцюють Усі!)
Шоу барабанів, капоейра, танцювальні змагання, африканські танці, акробатичні номери, вибір короля та королеви Карнавалу, вибір кращого вбрання вечора, сольні танці-виступ учасників карнавалу, та на завершення вечора бразильська дискотека.
Ви все ще думаєте?

девушка танцует самбу на вечеринке

Вартість прораховується індивідуально, залежно від факторів нижче.
Ми займаємося підбором місця проведення, виходячи з кількості ваших співробітників та переваг. Запропонуємо вам найкращі варіанти.
Чек на людину формується від багатьох факторів:

  1.  Ресторан: вибрані напої, страви, депозит за оренду залу, де проходитиме захід.
  2.  Список додаткових послуг: артисти, ведучий, ді-джей, декорування залу (флористика, новорічна ялинка, прикраса столів, гарний посуд, скатертини і т.д.), додаткова апаратура, кавер групи, вокалісти, музиканти, шоу балет, тематичні подарунки співробітникам, костюми для учасників та ін. (Додаткові послуги зі списку під запит).
  3. Питання логістики всіх учасників, артистів, підрядників на локацію (якщо локація за містом).

Сформувати остаточну ціну ми зможемо, коли матимемо повну інформацію щодо вашого заходу. Також, можливо, підлаштуватися під ваш особистий бюджет компанії, виділений на це свято, і ми обов'язково створимо якісний Корпоратив.

Ціна
від 10000 грн