вечеринка в стиле 80х
Тематичні вечірки

Вечірка у стилі 80-х

Ви вирішили обрати класну вечірку у стилі 80-х? Тоді настав час підбадьоритися, бо на ваших гостей чекає веселе проведення часу! Наше агентство створить ідеальну атмосферу і подарує їм незабутню вечірку, яка перенесе всіх присутніх у улюблені 80-ті.
Будь-хто, хто пережив 80-ті, скаже вам, що це були найкращі роки їхнього життя. Що вони танцювали під найкращу музику, робили найкрутіші ретро-напої та були справжнім поколінням вечірок. Вони йшли під місяцем у своїх вимитих кислотою джинсах і гетрах під пісні, що лунали з магнітофонів та плеєрів. Це була епоха, коли діти та підлітки стояли у чергах, щоб пограти в аркадні ігри, і якщо ви кудись запізнювалися, у вас не було можливості повідомити про це друзів, бо мобільних телефонів не існувало.
Ми любимо вечірки у стилі 80-х. Це такий кумедний спосіб відсвяткувати день народження, річницю чи інший життєвий момент із людьми, яких ви любите найбільше.

Зануріть своїх гостей в атмосферу вечірки з ідеальним плейлистом, тематичними іграми для вечірок та всілякими прикрасами для вечірок 80-х, які ви могли побажати. З такими ідеями ваше тематичне свято 80-х обов'язково увійде в історію.

вечеринка в стилистике 80х годов

Ціна прораховується індивідуально. Замовник складає список присутніх гостей (запрошених) і ми обговорюємо із замовником тематику вечора та необхідні послуги (локація/ресторан, артисти, вокалісти, ведучий, декор зали, флористика, логістика тощо). Виходячи з усіх вищезгаданих пунктів складається кошторис, і погоджується із замовником.
У випадку, якщо замовник вже має певний бюджет, ми допоможемо організувати захід у потрібній тематиці виключно в рамках бюджету.

Ціна
від 15000 грн

Деякі поради щодо організації вечірки у стилі 80-х

80-ті – час блиску, золота, неону, яскравих відтінків, час виклику!
В одязі переважав велюр, лакована шкіра, шовк, лайкра, денім, і дуже об'ємні прикраси-кліпси, і брошки.
Зачіски були у тренді асиметричні стрижки, кучері, короткі стрижки у дівчат, начіс із використанням лаку вітався. У чоловіків стиль зачіски Елвіса Преслі, знову-таки максимально укладена і налакована чубчик.
Вибрати одяг для цього свята не важко. Для дівчат це всілякі вбрання з лайкри та люрексу, джинси, лосини фіолетового, рожевого або леопардового принту, блискітки, паєтки, стрази. Для чоловіків водолазки, контрастні піджаки яскравих відтінків, светри та піджаки фісташкового, лимонного, фіолетового, персикового відтінку.
Приміщення для проведення ретро вечірки підійде абсолютно різноманітне, головне правильно прикрасити інтер'єр з використанням ретро речей: касетний магнітофон, диско-куля, афіші, плакати музичних виконавців того часу, гірлянди, кольоромузика, конфетті. Все повинно буквально рясніти і мерехтіти в очах.
Так як багато продуктів харчування були в дефіциті, то стіл повинен бути без надмірностей, скромним. Варто вибрати традиційні частування Олів'є, Вінегрет/Шуба, бутерброд зі шпротами, нарізка ковбас, риба смажена, котлетки та інше.
На десерт торт наполеон, медовик, вафельний*.
З напоїв відмінно впишеться нехитре пиво, шампанське, і наливки*.
*Примітка (звичайно меню страв і напою можна адаптувати під будь-які смакові уподобання і скласти відповідне для замовника).
Програма вечора складається під запит замовника і заздалегідь складається сценарій вечора. Ми обов'язково запропонуємо різні варіанти шоу-програми з артистами, танцями під хіти 80-х років. Наші професійні танцівниці продемонструють і навчать бажаючих танцювати ламбаду, «мунволк денс» - легендарний танець місячної ходи Майкла Джексона, брейкданс, який досяг свого піку популярності саме в 80-ті роки, мошинг, імітація танцю робота, спринклер і т.д.
Також виберемо короля або королеву Диско, заспіваймо в караоке, і організуємо інші не менш веселі інтерактиви з ведучим.
Весь цей хід супроводжуватиметься під треки легендарних музикантів і співаків музичного світу, такими як Modern Tallking, Madonna, The Beatles, Queen, Elvis Presley, Michael Jackson, E-Type, C.C. Catch та багато інших.
80-ті – ознаменували себе дуже гарячим десятиліттям, і ми організуємо вам не менш гаряче свято із незабутніми емоціями!